We gaan voor meer!

Gepubliceerd op 17 juni 2026 om 12:35

Na het gelijkspel tegen Japan is het tijd voor de volgende uitdaging. Zaterdag wacht Zweden, een ploeg die bekendstaat om strijd, kracht en discipline. Precies de kwaliteiten die nodig zijn om het verschil te maken. ๐Ÿ’ช

Bij Boks & Fit zijn we gek op sport. In de gym werken we aan kracht, conditie en doorzettingsvermogen. Op zaterdag genieten we van een andere vorm van topsport. Twee verschillende sporten, maar dezelfde mentaliteit: alles geven en altijd blijven gaan voor het beste resultaat. ๐ŸฅŠโšฝ๎€€๐Ÿ”ฅ

Of je nu een verdediger probeert uit te spelen of een zware training afwerkt, één ding is zeker: stilzitten levert zelden resultaat op. ๐Ÿ˜„ Daarom hopen we zaterdag op een aanvallend Oranje, mooie doelpunten en vooral een mooie sportavond. ๐Ÿงกโšฝ๎€€

Met die instelling kijken we uit naar Nederland - Zweden. Een nieuwe wedstrijd, nieuwe kansen en hopelijk een avond vol mooie acties, spanning en Oranje-doelpunten. ๐Ÿงก

Summerville zegt:
"Gelijk spelen is verleden tijd. Nu gaan we voor meer." ๐Ÿ˜Ž

๐ŸฅŠ Blijf trainen
โšฝ Blijf geloven
๐Ÿงก Blijf achter Oranje staan

Reactie plaatsen

Reacties

Er zijn geen reacties geplaatst.